یکی از 3 تا مین را انتخاب کن .

1)abit kn9 sli
2) abit kn9 ultra
3) msi k9n ultra

هر سه مین بهترینها برای اور هستند در مورد اور هم مطما هستم از 3000 هم 3000ghz هست .

در ضمن اول نوشته بودی که کارت سخت افزاره که این سوالها از یه نفر که کارش سخت افزاره بعیده.

در مورد 2 تا pci مین abit هم سوال کرده بودی جوابش اینکه می تونی هم تکی و هم به صوردت sli گرافیک بزاری.