*MoJtAbA* (07-08-14), hanijafari (07-08-14), Morteza.m1371 (07-08-14), nima_hl (07-08-14)
فاکسکان متاسفانه در حال حاضر گارانتی مناسبی ندارد . مادربرد این سریش کیفیت لازم رو ندارند .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hanijafari برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هاردهای شما raid نیستند . بلکه سه تا هارد دارید که مشکلی نیست .
در مورد رم هم هر اسلات این برد 8 گیگابایت رم رو پشتیبانی میکند که کافی به نظر میرسه . مجموع 16 گیگ
مادربرد های فاکسکان سری عادیش اون تصوری که شم از سری quantum force دارید نیستند . سری عادیش کیفیت آنچنانی ندارد . من 5 سال با این بردها کار کردم . فقط یکسری از بردهای های اندش خوب بودند و بقیه معمولی
*MoJtAbA* (07-08-14), hanijafari (07-08-14), Morteza.m1371 (07-08-14), nima_hl (07-08-14)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فرمایش شما درست
فقط یه سوال که فکر کنم آخری باشه
سوکت گرافیکم چی هست؟(دقیقا نمیدونم)
رو مین گیگا وجود داره؟
با تشکر
بله pcie هست و در مین گیگابایت هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hanijafari برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (07-08-14), hanijafari (07-08-14), Morteza.m1371 (07-08-14)
کاربر شهرسختافزار
این یکی دو روز یکم حساب کتاب کنم.
احتمال 90% شنبه یه مین و سی پی یو سفارش میدم و بعد اونا رو میفروشم.
چون به هر حال باید بفروشم.
شما سایت یا فروشگاهی میشناسید که با قیمت مناسب و با گارانتی این قطعات رو بفروشه؟
خودتان مغازه دار هستید؟
نیما جان مغازه دارد .باهاش هماهنگ کن .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hanijafari برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (07-08-14), hanijafari (07-08-14), Morteza.m1371 (07-08-14)
کاربر شهرسختافزار
آقا بهم گفت مین جواب نداد و اگه میخوای باید بفرستی تهران ، معلوم هم نیست که تهران بتونن درست کنن یا نه!!
من بیشتر از این نمیتونم کاری کنم!
الان شما چی پیشنهاد میکنید:
1- بفرستم تهران برای نیما جان جهت تعمیر و بعد فروشش ( حالا از طریق خود آقا نیما و یا فروش اینترنتی تو سایتها)
2-اصلا تعمیر نمیشه یا ارزش تعمیر نداره و با هزینه ارسال به تهران و تعمیر نمیصرفه؟
چون میخواستم اگه شد این مین رو تعمیر کنم و بفروشم و اون پولشو یه چیز بزارم روش و یه مین جدید بگیرم.
حالا با نیما هماهنگ کن . امیدوارم تعمیرکاره زیاد دستکاری نکرده باشه که غیر قابل تعمیر شده باشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hanijafari برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
hanijafari (09-08-14), Morteza.m1371 (09-08-14)
کاربر شهرسختافزار
والا این حرفش منم به شک انداخت!
میگم شاید نتونست ابروشو درست کنه ، چشمشو کور نکرده باشه.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آقا نیما پیشنهاد شما چیه؟
ارزش تعمیر داره یا نه؟
اگر تعمیر میشه بفرستم برات تا بعد بتونم بفروشمش و چیزی بزارم روش و یه مین و سی پی یو نو بخرم!!
من آنچنان عجله ندارم ، پس میخوای شما فردا با همکارات هماهنگ کن ببین چی میگن که اگه ارزش تعمیر داره بفرستم برات.
با تشکر
|
|
تا قطعه را از نزدیک نبینیم نمیتونیم نظری بدیمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hanijafari برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD>INTEL (09-08-14), hanijafari (09-08-14), Morteza.m1371 (09-08-14)
کاربر شهرسختافزار
فرمایش شما درست هست ، اما منظورم اینه که مثلا هزینه نکنم برای ارسال و بعد درست هم نشه و بشه ضرر رو ضرر.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چون دیگه کم کم هزینه ارسال 10-15 تومان میشه.
یا بفرستم و اگه تعمیر هم نشد حداقل شما از قطعاتش اسفاده کنید.(به درد من که دیگه نمیخوره ، اما شاید یه خازنش به کار شما بیاد!)
نظرت چیه؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks