بله pcie هست و در مین گیگابایت هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hanijafari برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بله pcie هست و در مین گیگابایت هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hanijafari برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (07-08-14), hanijafari (07-08-14), Morteza.m1371 (07-08-14)
کاربر شهرسختافزار
آقا بهم گفت مین جواب نداد و اگه میخوای باید بفرستی تهران ، معلوم هم نیست که تهران بتونن درست کنن یا نه!!
من بیشتر از این نمیتونم کاری کنم!
الان شما چی پیشنهاد میکنید:
1- بفرستم تهران برای نیما جان جهت تعمیر و بعد فروشش ( حالا از طریق خود آقا نیما و یا فروش اینترنتی تو سایتها)
2-اصلا تعمیر نمیشه یا ارزش تعمیر نداره و با هزینه ارسال به تهران و تعمیر نمیصرفه؟
چون میخواستم اگه شد این مین رو تعمیر کنم و بفروشم و اون پولشو یه چیز بزارم روش و یه مین جدید بگیرم.
حالا با نیما هماهنگ کن . امیدوارم تعمیرکاره زیاد دستکاری نکرده باشه که غیر قابل تعمیر شده باشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hanijafari برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
hanijafari (09-08-14), Morteza.m1371 (09-08-14)
کاربر شهرسختافزار
با تشکر از دوستان
مادربرد برای آقا نیما ارسال شد.
ایشالا که یتونن کار مارو راه بندازن.
nima_hl (12-08-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks