نه گرامی مشکلی ایجاد نمیکنه . سرعت رم توسط بایوس ست میشه .
منظورتون اینه که بایوس خودش پردازنده رو با رم موجود ست میکنه؟
آیا سیستم من حالا میتونه از قدرت رم 1600 استفاده کنه؟ رم 1866 چطور؟؟؟؟
خب چرا سایت amd نوشته که این پردازنده ماکزیمم رم بافرکانس 1333 ساپورت میکنه.؟؟؟؟
میتونین راجع به این موضوع کمی توضیح بفرمایین تا ما متوجه این مسئله بشیم؟