در قسمت Advanced DRAM Configuration ردیف 2و3و4برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط yavarahmad برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در قسمت Advanced DRAM Configuration ردیف 2و3و4برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط yavarahmad برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (06-03-14), AMD>INTEL (06-03-14), mehrdad_ab (06-03-14), yavarahmad (06-03-14)
راستش نتونستم تغییرش بدم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
وقتی تغییرش میدم سیستم بوت نمیشه و میگه باید بری توی بایوس برش گردونی دیفالت!
مادر بورد: msi-970A G45
پردازنده: AMD Athlon II *4 645
رم : Apacer 4 GB 1600MHz+Apacer 4 GB 1600MHz
کارت گرافیک: NVIDIA GEFORCE GT 520
هارد : 1TB+1TB+4TB+128GB SSD ADATA
os: ویندوز 8.1 -64 بیت
پاور: Green GP750B-OC+ Platinum
باید هر کدام را یک واحد یک واحد کم کنیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط yavarahmad برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اول هر سه را 11 تنظیم کن که احتمالا بوت میشه
بعد اولی را 10 کن تست کن دو مرتبه 9 را تست بزن و ...
کمترین عدد ردیف دوم را که به دست آوردید شروع به کم کردن مقدار ردیف سوم کنید و .......
*MoJtAbA* (07-03-14), mehrdad_ab (06-03-14), yavarahmad (07-03-14)
دیگه بهتر از این نمیشه.
دیگه هر کدومو پایین میارم یابوت نمیشه یا بعداز بوت شدن صفحه مرگ(صفحه آبی) میاد!!!
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مادر بورد: msi-970A G45
پردازنده: AMD Athlon II *4 645
رم : Apacer 4 GB 1600MHz+Apacer 4 GB 1600MHz
کارت گرافیک: NVIDIA GEFORCE GT 520
هارد : 1TB+1TB+4TB+128GB SSD ADATA
os: ویندوز 8.1 -64 بیت
پاور: Green GP750B-OC+ Platinum
به جرگه آورکلاکر ها خوش اومدید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط yavarahmad برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما از این به بعد میتونید از هر رمی با بالاترین سرعت استفاده کنید
هر موقع یک رم دیگه خریدید به دلیل دوال چنل شدن سرعت شما بالاتر خواهد رفت
*MoJtAbA* (07-03-14), yavarahmad (07-03-14)
قربونت. لطف دارینبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اتفاقا قراره یه رم دیگه ای از همین مارک و همین مدل بخرم.!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مادر بورد: msi-970A G45
پردازنده: AMD Athlon II *4 645
رم : Apacer 4 GB 1600MHz+Apacer 4 GB 1600MHz
کارت گرافیک: NVIDIA GEFORCE GT 520
هارد : 1TB+1TB+4TB+128GB SSD ADATA
os: ویندوز 8.1 -64 بیت
پاور: Green GP750B-OC+ Platinum
nima_hl (07-03-14)
نیماجان میخوام با نرم افزار memtest پایداری سیستمو چک کنم ولی ارور میده.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اینم اسکرین شات:
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
البته اون پنجره رو میبندم ولی بازم نمیتونم یه تستی انجام بدم.!
نمیدونم یا شاید ورژنش پایینه یا من مشکل دارم!!؟؟
وقتی اون پنجره رو میبندم یه همچین چیزی میاد. باید چیکارش کنم؟
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مادر بورد: msi-970A G45
پردازنده: AMD Athlon II *4 645
رم : Apacer 4 GB 1600MHz+Apacer 4 GB 1600MHz
کارت گرافیک: NVIDIA GEFORCE GT 520
هارد : 1TB+1TB+4TB+128GB SSD ADATA
os: ویندوز 8.1 -64 بیت
پاور: Green GP750B-OC+ Platinum
*MoJtAbA* (07-03-14)
یک مقدار تاخیر ها را زیاد کن مثلا 9-9-9 را تست کنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط yavarahmad برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
البته ولتاژ را هم میتونی بالا ببری که فکر کنم تا 1.65 ولتاژ سیفی برای رمهای شما باشه ( بیشتر از این اضافه نفرمائید )
در مورد آورکلاک پردازنده هم مقاله خوبی در وبسایت اصلی داریم
اگر پیدا نکردید بفرمائید تا لینک بدم
*MoJtAbA* (07-03-14), mahdi1995 (07-03-14), mehrdad_ab (07-03-14), yavarahmad (09-03-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks