ببرش روی 1600 بعد زمان تاخیرها را یکی یکی کم کن تا دیگه سیستم بوت نشه

بعد کلیر سیموس کن یه پله برگرد عقب تا سیستم کامل بوت بشه و بنچمارک بگیر

یکم زمان بگذاری بهترین ستینگ دستت میاد برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تاخیرهارو از کجا بیارم پایین؟؟؟؟
از توی بایوس؟
توی بایوس چیزی راجع به تاخیر ندیدم.! فقط auto و link و unlink هستش!