تاخیرهارو از کجا بیارم پایین؟؟؟؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
از توی بایوس؟
توی بایوس چیزی راجع به تاخیر ندیدم.! فقط auto و link و unlink هستش!






پاسخ با نقل قول

Bookmarks