بایوس رو به آخرین ورژن آپدیت کردم (قبلا)
توی سایت رفتم متاسفانه ورزن جدیدش نیومده
آقا ممنون
کاربر شهرسختافزار
بایوس رو به آخرین ورژن آپدیت کردم (قبلا)
توی سایت رفتم متاسفانه ورزن جدیدش نیومده
آقا ممنون
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks