تو بایوس قسمتبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط lophalab برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
UEFI/LEGACY BOOT
باید lEGACY را دیسیبل کنی
بوت هم روی فلش بگذاری .
بوق بوت هم F8 رو بزن و گزینه UEFI را انتخاب کن








Bookmarks