ممنون از تایپیک عالیتون اما توضیحی برای اینکهLEGACY MODE کارش چی هست توی بایوس و چرا از UEFI کنیم برای بوتیبل ؟ایا بهترین روشه؟
کاربر شهرسختافزار
ممنون از تایپیک عالیتون اما توضیحی برای اینکهLEGACY MODE کارش چی هست توی بایوس و چرا از UEFI کنیم برای بوتیبل ؟ایا بهترین روشه؟
CPU: intel Core i7 5820K
RAM: G.Skill 16G bass 3000 cl 15
VGA: Msi Gforce GTX580 Lightining
MAIN: Giga x99 ud5 wifi
رو خیلی از لپتاپ ها گزینه legacy دیگه وجود ندارد . به زودی روی pc هم همین اتفاق خواهد افتاد . شما با مراجعه به دفترچه راهنما میتونید محل تغییر حالت legacy یا uefi رو پیدا وانتخاب کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط alireza.kish برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks