شرمنده عزیز ، حجمش زیاده . ولی لینک مستقیمش رو واست گذاشتم . اگه نتونستی بگیری بگو تا امشب واست آپلود کنم .
http://download.comodo.com/cis/downl..._Vista_x32.exe
نه دستت درد نکنه عزیز همینو گرفتمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید