من قبلا سیمانتیک استفاده میکردم،خیلی از فایلها رو ویروس میشناخت،هر وقتم کسی یو اس بی میاورد همش ویروس یو اس بی میگرفت،کاملا هم اپدیت بود،بیت دفندر هم نصب کردم ویروس گیریش خوب بود ولی سیستم در حد تیم ملی برزیل کند میشد،الان نود 32 استفاده میکنم و راضی هستمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول





Bookmarks