بهترین فایروال مجانی که من میشناسم Comodo هست .
الان حدود 3 ماه هست که دارم ازش استفاده میکنم و واقعا کارش خوبه .
البته یک سری نقاط ضعفی هم داره که در بدترین حالت هم گزینه مناسبیه .
Saeed-Milan (06-01-10)
کاربر شهرسختافزار
عزيز من به سايتش رفتم ولي نتونستم دانلودش كنم شما لينك آخرين نسخش رو داريبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط EhsanHF برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوست عزیز فایروال خالی(بدون آنتی ویروس) سراغ نداری؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط EhsanHF برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من نود32 دارم ولی فابروالش جالب نیست .. فایر وال کسپر و avg خوب بود
اگر هم مجانی باشه که خیلی عالی میشه
Saeed-Milan (07-01-10)
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks