ممنون داداش برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1- درایورهارو به صورت اتوماتیک نصبیدم، اونایی که لازم به آپدیت بود آپدیتیدم! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید فقط اینجا یه مشکلی که دارم اینه که کنترل پنل کارت گرافیک اینتل درست کار نمیکنه و چیزی تو پنجره ای که باز میشه نشون نمیده فقط با ریسایز اون پنجره یه چیزایی دیدم که واضح نبودن!! (قسمت مربوط به تنظیم کنتراست و برایتنس اینا...) نمیدونم مشکل از کجاس دو سه روز قبلم باز آپدیت کردم ولی مشکل حل نشد!
2- زیاد حساس نیستم فقط با توجه به هارد 7200 انتظار بیشتری داشتم! راستی به نظرتون بایوس رو آپدیت کنم؟!
3- با این حساب وین 7 بهتره حداکثر 1.5 گیگ اونم با نصب کلی برنامه رم رو اشغال کرده بود رو لپ تاپ قبلیم که البته فعلا دارمش... اونم 2 3 سالی میشه که وین نزدم !!! :|
4- ایندکسینگ درایوهام غیر فعاله !! البته دیفالت ویندوزه...
5- برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
6- چک کردم البته زیاد نگشتم و چیزی نیافتم! فک کنم نمیشه!
7- موقع تنظیم پروفایل حالت خاموش کردن نداره !! :|






پاسخ با نقل قول

Bookmarks