راستش من توی بررسی ها شنیدم x6 فقط حرفه واسه همین رفتم سراغ N8برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Last.Surviver برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یک موضوع رو براتون مشخص کنم! به هیچ عنوان به کولپد بالای 8 درجه دل نبندید! من به عمرم ندیدم بالای 8 درجه کمک بکنه! (همین MULTI CORE X6 )فقط حدود 4 درجه کمک میکرد
اما این n8 توی حالت بیکاری 6 درجه کمک میکنه
صفحه نمایش خوبی داره اما زاویه دید کمی محدودی داره! اما برای بازی مناسب هست و توی نور شدید عملکرد فوق العاده ای داره نسبت به لپ تاپ ها با پنل IPS
48 ساعت تست شما دریافت که کردید در صورتی که مشکل داشت لپ تاپ پس بفرستید بنده پول رو پس میدم بهتون
پ.خ رو چک کنید لطفا یک موضوع رو بهتون گفتم






پاسخ با نقل قول
Bookmarks