دمت گرم آقا رضا
مدلی هم که لطف کردید پیشنهاد دادید گزینه ی مناسبیه و فکر کنم تا چهار پنج سالی نیاز به تعویض نباشه . به هر حال ممنونم از راهنماییتون . راستش , من اینترنت و اونترنتو ! کلا" زیر و رو کردم اما به همچین کیسی برخورد نکرده بودم تا اینکه شما به من اطلاع دادید . به هر حال , به IDتون (البته بگم ایمیلتون بهتره !) آدرس ایمیلم را می دهم که برای خرید راهنماییم کنید .