سلام
ببخشید فراموش کردم بگم لب تاپ واسه چه کاری می خواهم. عملا" و عمدتا" کاربری من با گرافیک و رندر انیمیشن و خلاصه هر کاری که با گرافیک سنگین سروکار داره , کار دارم . من به عنوان خریدار و شما راهنمای عزیز من ! من کلا لب تاپی نیاز دارم که حداقل از DX11 پشتیبانی کامل کنه , گراف حداقل 1.5 (دسکتاپی!) و رم حداقل 6 باشه .لازم می دونم بگم که من به خاطر این انتخاب اولم AW 270 YQ بوده که بلوری رایتر داشته . در ضمن اگه لب تاپی که پیشنهاد می کنید بلوری رایتر داشت که چه بهتر و لی اگه نداشت لازم دارم که حداقل DVD+RW باشه . سوال آخرم اینه که بلوری رایتر جداگانه می شود برای لب تاپ تهیه کرد ؟
باید بگویم که قیمت و مدل فرقی ندارد و تنها برای من پورت HDMI اهمیت دارد .
ممنون .
سلام

دوست گرامی گمانم اینه که شما مسیر رو دارید اشتباه میرید

یه نوت بوک هر چه هم قوی باشه آخرش نوت بوکه و قطعات اون برای این کار مینیمایز شدن ( از نظر مصرف انرژی )

برای مثال پردازنده i7 720 نصب شده در نوت بوکهای جدید قدرتی در حدود athlon ii x4 630 داره و همونطور که قبلا توضیح دادم کارتهای گرافیک مبایلیتی نیز قدرت پائینتری نسبت به گرافیکهای دسکتاپ دارند

از طرفی پردازنده و گرافیک قوی مصرف بالائی دارند و عملا شما مجبور میشید برای استفاده از اونها از آداپتور استفاده کنید و این یعنی محدودیت در جابجائی

در هر صورت نوت بوک با کارت گرافیک سری 5 که از dx11 پشتیبانی میکنند هنوز در بازار ندیدم ولی اگر هم وجود داشته باشه قدرت آنچنانی نخواهد داشت