سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط haiscan برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوست گرامی گمانم اینه که شما مسیر رو دارید اشتباه میرید
یه نوت بوک هر چه هم قوی باشه آخرش نوت بوکه و قطعات اون برای این کار مینیمایز شدن ( از نظر مصرف انرژی )
برای مثال پردازنده i7 720 نصب شده در نوت بوکهای جدید قدرتی در حدود athlon ii x4 630 داره و همونطور که قبلا توضیح دادم کارتهای گرافیک مبایلیتی نیز قدرت پائینتری نسبت به گرافیکهای دسکتاپ دارند
از طرفی پردازنده و گرافیک قوی مصرف بالائی دارند و عملا شما مجبور میشید برای استفاده از اونها از آداپتور استفاده کنید و این یعنی محدودیت در جابجائی
در هر صورت نوت بوک با کارت گرافیک سری 5 که از dx11 پشتیبانی میکنند هنوز در بازار ندیدم ولی اگر هم وجود داشته باشه قدرت آنچنانی نخواهد داشت






پاسخ با نقل قول
Bookmarks