کم کم دارم ایمان میارم که بیابان هم مناظری داره که بشه عکس گرفت از اونها
صبر کنید دارم براتون شماهایی که از گل و بلبل و دریا و رودخونه عکسای خوشگل میگیرین :))
عضو VIP شهرسختافزار
کم کم دارم ایمان میارم که بیابان هم مناظری داره که بشه عکس گرفت از اونها
صبر کنید دارم براتون شماهایی که از گل و بلبل و دریا و رودخونه عکسای خوشگل میگیرین :))
Going To Change New HardWare Soon
D J V A H I D (03-04-11), M A H R A D (31-03-11), Shahryar (31-03-11)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks