سلام کاکو جونم
آقا یک سوال الان میتونیم هر چند تا عکس بگذاریم؟ یا همون 3 تا عکسی که قراره در مسابقه شرکت بدیم رو باید بگذاریم؟
خوب اگر الان بتونیم هر چند تا عکس بگذاریم چه فایده ای داره برامون؟ بالاخره که 3 عکس بیشتر نمیتونیم در مسابقه شرکت بدیم
بعد یک نکته دیگه مثلاً بطور خیلی مثال من که قرار باشه با دوربین گوشی خودم عکس بگیرم و کسی مثلاً اینم بطور مثال :دی معین که با یک دوربین خیلی فوق حرفه ای عکس بگیره خوب مسلم هست که عکس من خیلی ضعیفتر از اون میشه غیر از اینه؟ خوب بود که یک فکری به این موضوع هم بکنید من الان داشتم چند تا عکس میدیدم که از یک سوژه خیلی معمولی گرفته شده بود ولی با یک دوربین خیلی حرفه ای عکسها بقدری زیبا شده بود که چشم همه خیره میشد
متشکرم








Bookmarks