سلام بچه ها . من نمیتونم exif بذارم . میشه بیشتر راهنمایی کنین ؟ لینکها چه جوریه ؟ نمیتونم . لطفا کمک کنید . عکس ها رو که میخوام exif بذارم نمیدونم از کجا باید لینک رو بذارم
کاربر شهرسختافزار
سلام بچه ها . من نمیتونم exif بذارم . میشه بیشتر راهنمایی کنین ؟ لینکها چه جوریه ؟ نمیتونم . لطفا کمک کنید . عکس ها رو که میخوام exif بذارم نمیدونم از کجا باید لینک رو بذارم
REd30b (05-04-11)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks