با همین برنامه HDD Regenerator ببین چندتاش ریکاور میشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SajjadKhati برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با همین برنامه HDD Regenerator ببین چندتاش ریکاور میشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SajjadKhati برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
DOOM999 (08-04-17), SajjadKhati (08-04-17)
فکر کنم از 96 درصد به بدش کلا خرابه یا خیلی اش خرابه . تا الان 800 و خردی بد سکتور پیدا کرده یعنی 400 و خردی کیلوبایتش تا الان خراب هه و همین قدرش نیم ساعت طول کشید . چقدر دیگه خراب باشه نمیدونم ولی احتمالا تا چند مگ باید بره که این جوری چند روز شاید برای بدسکتور گیری طول بکشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با HDD Low Level Format فرمت سطح پایین کنم ، این بد سکتورها درست نمیشن . درسته؟ با Hdd Regenerator هم که خیلی طول میکشه
بهتر نیست اون قسمت ها را نادیدن و unpartition کنم؟
برای سکتور اول هم که تاخیر داره ، بهترین کار unpartition کردنه یا فرمت سطح پایین؟
DOOM999 (08-04-17)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks