خیر پردازنده 3800 xt هم گرافیک داخلی نداره . البته سری RYZEN 7 5700G اگر به بازار داخلی بیاد بسیار گزینه خوبی هست . هم پردازنده قدرتمندی دارد هم بخش گرافیک . شاید در چند ماه آینده وارد شود و خیلی از کاربران را از خرید گرافیک بی نیاز میکند .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mtostar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مسترتک از نظر کیفیت چندان تعریفی نداره . یک گزینه جایگزین هم معرفی میکنم MSI MAG FORGE 100R که فکر کنم نزدیک 3 تومن باشد .
یکی از استاندارد ترین کیس های موجود در بازار ایران هست .
- - - Updated - - -
سلام گرامیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mtostar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خیر پردازنده 3800 xt هم گرافیک داخلی نداره . البته سری RYZEN 7 5700G اگر به بازار داخلی بیاد بسیار گزینه خوبی هست . هم پردازنده قدرتمندی دارد هم بخش گرافیک . شاید در چند ماه آینده وارد شود و خیلی از کاربران را از خرید گرافیک بی نیاز میکند .
مسترتک از نظر کیفیت چندان تعریفی نداره . یک گزینه جایگزین هم معرفی میکنم MSI MAG FORGE 100R که فکر کنم نزدیک 3 تومن باشد .
یکی از استاندارد ترین کیس های موجود در بازار ایران هست .






پاسخ با نقل قول
Bookmarks