برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام آقا امید عزیز
مادربرد و سی پی یو رو شاید از فروشگاهای زیر تهیه بکنم
دیجی کالا - لیون کامپیوتر - فافا ای تی - گیم اور
پاور رو هم 800 گرین انتخاب کردم درمورد مادربر هم منتظر می مونم تا ماه بعد قیمت مادربرد ام اس آی رو ببینم
در این عکس مادربرد هنوز نهایی نشده
Firefox_Screenshot_2021-08-29T08-28-41.591Z.png
جمع کل اینها میشه : ۲۵,۰۶۵,۴۵۰ تومان
فعلا برای مادربرد تصمیم نگرفتم
ولی یه جورایی دلم می خواست سیستم بیس کار با AMD شروع میشد هم مادربرد با سوکت AM4 و هم پردازنده رایزن
ولی پردازنده های AMD مثل اینتل ، سری پردازند گرافیکی زیادی نداره که بشه آزادانه انتخاب کرد مدل سی پی یو رو ، فقط سری G یا XT ریزن هستن که پردازنده گرافیک داره البته اگر اشتباه نکنم ، رایزن 7 3800XT پردازنده گرافیکی داره که اونم از یه 200 الی 300 تومن از 11700k گرونتره که مشکلی نیست
برای من فرقی نداره چپست X570 یا Z590 نمی خوام در آینده زمانی که کارت گرافیک خریدم یا خواستم اور کلاک کنم مشکلی پیش بیاد ( فعلا قصد خرید کارت گرافیک ندارم ) برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نظر شما درمورد بیس کار با AMD چیه ؟
کیس های گرین رو دیدم ولی توی سایت های دیگه خیلی درموردشون بد صحبت میکنن البته کیس های میان رده وگرنه کیس های بالای 4 الی 5 میلیون گرین خوبن
کیس مد نظر باید ، جای فن ، جای خنک کننده آبی ، کنترل ار جی بی ، اگر شیشه ای باشه که چه بهتر
باز اگر شما کیسی مد نظرتون هستش که تا 2.500 تومن باشه من ازش استقبال میکنم






پاسخ با نقل قول


Bookmarks