برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط XFXForce برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام دوست عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه
بله به فکر اون هم بودم نه فقط کولر به یه کیس هم نیازه ، کیس قدیمی من اصلا مناسب این مادربردها نیستبا 20 تومن اگر اون دو تا قطعه که گفتید رو بخواید بخرید باز نمیتونید ازشون استفاده کنید چون باید حداقل نزدیک دو میلیون هم برای کولر بذارید کنار!
نه متاسفانه قصدی برای اورکلاک ندارماگر قصد اورکلاک داشته باشید هم که باید نزدیک 4-5 تومن خرج کولر کنید.
این سه سری که نام بردید رو نگاهی دقیق به مشخصاتش نکردم بجز سری روگ استریکس ، ولی یکی از آپشن های مهم مادربرد مورد نظرم اینکه وای فای هم داشته باشهاگر نمیخواید اورکلاک کنید میتونید مادربورد ارزون تر ASUS B560 بگیرید (بسته به سلیقه و نیازتون از سری استریکس یا تاف یا پرایم)
پردازنده هم مدل غیر K . میتونید 11900 یا 11700 بگیرید.
پردازنده فعلی من 6100 i3 هستش ، اونم اگر اشتباه نکنم چندسال پیش خریداری کردم اگر اشتباه نکنم برج 2 سال 95 خریداری کردمش ، دنبال یه پردازنده هستم که چند سال ساپورت کنه و خیالم راحت باشه و از همه مهم تر پردازنده گرافیکی داشته باشه
بله اینو میدونم یکی از دلایلی که به آقا امید عزیز گفتم که هر قطعه رو نیازه با فاصله دو ماهه یا سه ماهه خریداری کنم بخاطر همین موضوعات بودپاورتون که حتما باید عوض شه.
دوست عزیز اون فقط یه نمونه مثال از قیمت بالای کارت گرافیک بود که گفتم حتی اگه تصمیم بگیرم کارت گرافیک بخرم اونو هم نمی تونم تهیه کنم چون قیمتش بالاسبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیداگر هم کاربری سیستم گیم هست این پردازنده های رده بالا رو با گرافیک های رده بالا میندازن نه با گرافیکی مثل 1660
حتی اگه بخوام مادربرد به قول دوستان ، بالا رده یا پرچم ندار نگیرم و برم سراغ میان رده باز هم نمی تونم هم مادربرد و سی پی یو و کارت گرافیک با این بودجه 20 تومنی تهیه کنمبهتره که به جای هزینه ی بالا برای دو تا قطعه پولش رو بذارید رو کارت گرافیک
این مثالی که زدین مجموعش میشه 20 الی 22 میلیون ؟مثلا 11400 و B560 و گرافیک 3060 برای گیم خیلی بهتره تا 11700K و Z590 و 1660
در مورد این وبکم حتی جستجو کرده بودم و به دنبال نظر دیگران بودم تا مطمئنم بشم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدوبکم ریزر هم که نوشتید همشون این مدلی هستن و برا شما مشکل نداره.
بله توی پست های قبلی همین تاپیک نوشته بودم که توسط انجمن و همینطور پشتیبانی سایت ریز به این موضوع پرداخته بودن ، فقط دنبال تایید نظر بچه های انجمن بودم که این موضوع در آینده مشکل ساز نشهتو همون پیج که گذاشتید هم راه حلش رو نوشته بود.
توی تنظیمات نرم افزار زمانی که روی 60 هرتز قرار بگیره تصویر شرو میکنه به سوسو زدن ، و باید روی 50 هرتز تنظیم بشه تا سو سو نزنه ، برای من که اینطوری بود ولی باقی دوستان رو دیگه اطلاع ندارمبرای 60 هرتز باید فرکانس power line - lightning با هم مچ بشن که تو تنظیمات نرم افزارش هست این قابلیت
از پیشنهادتون و همچنین از راهنمایی و کمک شما صمیمانه متشکرم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
- - - Updated - - -
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فکر منو دقیقا خوندین شما برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دقیقا می خواستم با فروش مادربرد و پاور و سی پی یو قدیمی ، خنک کننده و پاور بگیرم
در آخر هم اگر چیزی موند کیس رو هم عوض کنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks