تنظیمات رو تا چه حدی بالا بردین ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MT_Acm برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
لطفاً دوباره شات بزارین .
با نرم افزار OCCT قسمت Linpak بزارین پردازنده 20 مین کار کنه
اگر ارور داد ، از CPU-z ( قسمت cpu-memory-sdp ) و قسمت سنسور برنامه اورست در حالت فول لود ( هنگام تست ) شات بزارین .
پ.ن:
تو آخرین شاتی که گذاشتن ، سیستم اور شده هست ، درسته ؟
فرکانس رم رو روی 800 تنظیم کنید . بیش از حد بالا رفته که باعث ناپایداری میشه .






پاسخ با نقل قول
Bookmarks