مشکل همون ولتاژ هست تازه باید تو فرکانس پایینتر بهت گیر میداد . از لحاظ گرما هم حق با امید جان هست دمای داخل سی پی یو با دمایی که شما چک می کنید فرق داره .
مشکل همون ولتاژ هست تازه باید تو فرکانس پایینتر بهت گیر میداد . از لحاظ گرما هم حق با امید جان هست دمای داخل سی پی یو با دمایی که شما چک می کنید فرق داره .
5 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 5 میهمان)
Bookmarks