تو فركانس 3400 دماي اين پردازنده ها بر اساس تكنولوژي ساختشون خيلي بالا ميره . بايد به فكر خنك كردنش باشي . البته مادربردتون هم احتمال دارد نكشه .
تو فركانس 3400 دماي اين پردازنده ها بر اساس تكنولوژي ساختشون خيلي بالا ميره . بايد به فكر خنك كردنش باشي . البته مادربردتون هم احتمال دارد نكشه .
Jagvar (12-04-09)
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks