من این سوال ای توی ذهنم وول می خوره که :
آیا می شه که پاور روی اور مستقیما سهم داشته باشه یانه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
HWBOT SSA Member
من این سوال ای توی ذهنم وول می خوره که :
آیا می شه که پاور روی اور مستقیما سهم داشته باشه یانه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مردمان به خیال این که آینده بهتر از حال است به امید آینده می نشینند اما نمی دانند که اگر دست روی دست بگذارند آینده بدتر از حال می شود
=================--------------------
سینوهه
منظورتون اینه که مثلا پاور که افزایش پیدا کرد اورکلاک بیشتر میشه ؟ خیر این طور نیست پاور باید بتونه میزان توان مصرفی سیستم اورکلاک شده شما را تامین کنه با Ripple پایین تر و ... . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط jagvar+ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
كلوپ هواداران فايرفاكس ( تكنيك ها ، اخبار و ... )
مقايسه استاندارد بودن مرورگر ها
اگه زندگی بگذاره دوباره میخوام بیام فروم
HWBOT SSA Member
نه به این شکل دوست عزیز.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Galaxy برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مثال بنده یک پاور 400wt benzدارم با یه دوازده تایی متعلقات که برق بهشون می رسونه .
حالا اینجا جای سواله برای من که این پاور شاید درست و حسابی خودش سرپا نباشه ، و سیستم رو هنگام اور نا پایدار تر بکنه !!!
؟؟؟؟؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مردمان به خیال این که آینده بهتر از حال است به امید آینده می نشینند اما نمی دانند که اگر دست روی دست بگذارند آینده بدتر از حال می شود
=================--------------------
سینوهه
استاندارد نبودن پاور نه تنها باعث ناپایداری بلکه باعث صدمه به قطعات و تا حدی بالارفتن دمای اونها هم میشودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط jagvar+ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
البته مواردی دیگه ای هم هست که پاور باعث اونها میشه
بهترین حالت اور موقعی است که همه عوامل محدود ساز به نحوی برطرف شوند
پیشنهادم اینه یک پاور خوب تهیه کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط Labyrinth در تاریخ 24-04-09 انجام شده است
4 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 4 میهمان)
Bookmarks