راستی بچه ها اگه رما مشکل پیدا کردن گارانتی کاری به اینکه اور شده یا نه که نداره؟
بچه ها پست قبلیم تو صفحه قبل جا موند!
کاربر شهرسختافزار
عضو VIP شهرسختافزار
بله ، حدود 100mv الی 150mv ولتاژ بیشتر برای nb می تونه کمک بکنه . تا ولتاژ 2.3 - 2.4 برای تست های گذرا مشکلی ایجاد نمیکنه . البته به Default Voltage رم و نوع خنک کننده هم بستگی داره .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Surpriser برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگه خودت صداشو در نیاری ، نمی فهمن . LOOOL !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Surpriser برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نگران نباش ! از این مشکلات معمولا تو ولتاژ های بالای 2.7 - 2.8 ولت پیش میاد !
.
.
....
......
Surpriser (28-12-08)
کاربر شهرسختافزار
سلام آقا مهدی.ممنون از جوابت.من میخوام به صورت 24/7 استفاده کنم.با 100 mv اضافه کردن به NB مشکلی ایجاد نمیشه؟واسه رم هم 2.3 میزارم.حالا میخواد هر چی باشه تا گارانتی هست غمی نیست!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mahdi_Moosavi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با تشکر
عضو VIP شهرسختافزار
دمای NB رو کنترل کن . مشکلی پیش نمیاد . من جای شما بودم رم 1066mhz رو اورکلاک نمی کردم !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Surpriser برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
می تونی لینک یا مشخصات کامل رمت رو بدی ؟
.
.
....
......
Surpriser (28-12-08)
کاربر شهرسختافزار
سلام آقا مهدی.اینم مشخصات این رمها.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mahdi_Moosavi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اینم یه عکس :(خوشتیپ افتادن نه"!!)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چرا میگین اورکلاک نکنم بهتره؟آخه هر کاری میکنم نمیتونم با 1066 قانع بشم!
عضو VIP شهرسختافزار
خب رم ها Default Voltage شون پایینه و سینک های نسبتا خوبی دارند . می تونی تا 2.2 الی 2.3 ولت رو برای استفاده 24/7 استفاده کنی .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Surpriser برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
واسه این گفتم اورکلاک نکنی که اصلا ماژولی با Memory chip DDR2 یی وجود نداره که با استاندارد Jedec و تایمینگ 15 5 5 5 با ولتاژ 1.8v با فرکانس 1066mhz بایاس بشه .
در اصل تمام ماژول های DDR2 1066MHZ موجود در بازار به نوعی اورکلاک شدند .
.
.
....
......
11 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 11 میهمان)
Bookmarks