سلام آقا مهدی.ممنون از جوابت.من میخوام به صورت 24/7 استفاده کنم.با 100 mv اضافه کردن به NB مشکلی ایجاد نمیشه؟واسه رم هم 2.3 میزارم.حالا میخواد هر چی باشه تا گارانتی هست غمی نیست!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mahdi_Moosavi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با تشکر







پاسخ با نقل قول
Bookmarks