بله ، حدود 100mv الی 150mv ولتاژ بیشتر برای nb می تونه کمک بکنه . تا ولتاژ 2.3 - 2.4 برای تست های گذرا مشکلی ایجاد نمیکنه . البته به Default Voltage رم و نوع خنک کننده هم بستگی داره .



اگه خودت صداشو در نیاری ، نمی فهمن . LOOOL !

نگران نباش ! از این مشکلات معمولا تو ولتاژ های بالای 2.7 - 2.8 ولت پیش میاد !
سلام آقا مهدی.ممنون از جوابت.من میخوام به صورت 24/7 استفاده کنم.با 100 mv اضافه کردن به NB مشکلی ایجاد نمیشه؟واسه رم هم 2.3 میزارم.حالا میخواد هر چی باشه تا گارانتی هست غمی نیست!
با تشکر