این رو یادم رفت بگم حتما بایوست رو بروز کن چون توی نسخه 1202 تنظیمات بهینه شده برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این رو یادم رفت بگم حتما بایوست رو بروز کن چون توی نسخه 1202 تنظیمات بهینه شده برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
4 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 4 میهمان)
Bookmarks