دوستان من این چند مدته حسابی خودم رو کشتم! تا تونستم این زیون رو تا 4.86 اور کنم (جان خودم دخلم اومد تا فهمیدم قضیه چیه)
HWBOT SSA Member
دوستان من این چند مدته حسابی خودم رو کشتم! تا تونستم این زیون رو تا 4.86 اور کنم (جان خودم دخلم اومد تا فهمیدم قضیه چیه)
مردمان به خیال این که آینده بهتر از حال است به امید آینده می نشینند اما نمی دانند که اگر دست روی دست بگذارند آینده بدتر از حال می شود
=================--------------------
سینوهه
.D3VIL. (09-02-10), AhriMAN_7211 (15-11-16), Extreme (11-02-10), hamedjahanbakhsh (09-02-10), Hamid2547 (09-02-10), HoSsEiN.iR (08-02-10), Labyrinth (09-02-10), masoomiyat (09-02-10), Moein (12-02-10), nima_hl (08-02-10), PUMAOC (08-02-10), ripek (14-02-10), serpens13 (09-02-10), Shahryar (13-02-10), ViViD (09-02-10)
53 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 53 میهمان)
Bookmarks