ممنون ولی هنوز خیلی کار داره تا به بچه های اینجا برسم!!
خنک کننده واتر کولر نیمه دست ساز هستش(بلاک رو خریدم بقیه رو خودم ساختم)
تو hwbot هم ثبت شد
کاربر شهرسختافزار
ممنون ولی هنوز خیلی کار داره تا به بچه های اینجا برسم!!
خنک کننده واتر کولر نیمه دست ساز هستش(بلاک رو خریدم بقیه رو خودم ساختم)
تو hwbot هم ثبت شد
آخرین ویرایش توسط Hessam_7800gtx در تاریخ 28-10-09 انجام شده است
مرحله اول :
حسام جان ورودت رو تبریک میگم
در مورد اورکلاک :
شما با کمی کار کردن میتونید به چیزی فراتر از این رکورد دست پیدا کنید ولی تا اینجاش بسیار عالی کار کردید
یک مورد :
حسام جان به نظرم ولتاژ زیاد هست و شما با این ولتاژ باید بتونید حداقل 4.1 رو بزنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مرحله آخر :
انشالله همیشه موفق باشی
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
D J V A H I D (10-12-09), Extreme (29-10-09), Hessam_7800gtx (29-10-09), Shahryar (29-10-09)
25 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 25 میهمان)
Bookmarks