برای 1200 فکر می کنم 2.3 ولت با همین تایمینگ 15-5-5-5 جواب بده !!!!
کاربر شهرسختافزار
برای 1200 فکر می کنم 2.3 ولت با همین تایمینگ 15-5-5-5 جواب بده !!!!
N0m@d (28-11-08)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط murizaki_2000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نه مرتضی جان جواب نمیده...زیادی اصرار کنم می بره تو EZ-Flash میگه باید بایوس رو Restore کنی!!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مشخصاتی که روش نوشته اینه:برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
OCZ Platinum...4GB Dual...PC2-6400...4-5-4-15...2.1v
ولی اینم بگم قبل از اینکه خودم دستی تنظیمش کنم تایمینگ روی 18-6-6-6 ثابت شده بود و روی 15-4-5-4 هم اصلا تصویر نمیده!
اینم عکسا:
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks