خواهش میکنم من که کاری نکردم... ایشالا براتون خوش یمن باشه!!
شما چقدر حقوق میگیری؟ (اگه Private بگی بهتره) من آمارشو بگیرم اگه کم بود برات ردیفش کنم
ولی خوب، کار کردن در کمپانی با کیفیت بالاتر باید باعث بشه حقوق شما بیشتر باشه نه کمتر چون از ولنس شما بیشتر کم میشه،
ضمنا اگه دعوتنامه دارید بگید تا من یکی رو بگم براش بفرستید خودم دعوتنامه ندارم، البته دو تا هستن ولی یکیش رو یکی دیگه باید بفرسته چون اونم گفته بود بهم قبلا
موفق باشیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید








پاسخ با نقل قول
Bookmarks