استاندار مركزي خواستار رسيدگي به مجروحان حادثه رانندگي تفرش شد اراك ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ۸۵/۰۹/۲۸
داخلي. اجتماعي. حوادث. رانندگي
استاندار استان مركزي خواستار رسيدگي سريع به مجروحان حادثه رانندگي روز گذشته شهر تفرش شد.
"عبدالله سهرابي" شامگاه دوشنبه در بازديد تعدادي از مجروحان اين حادثه دربيمارستان وليعصر(عج) اراك گفت: علت اين حادثه بايد بررسي واقدامات لازم نيز براي مجروحان صورت گيرد.
اين حادثه صبح روز گذشته دركيلومتر ۳جاده تفرش به وقوع پيوست كه بر اثر آن يك دستگاه اتوبوس ولو واژگون شد.
در اين حادثه دو نفر از دانشجويان دانشگاه آزاد واحد تفرش جان خود را از دست دادند و يك نفر از مصدومان نيز قطع عضو شد.
همچنين ۲۳نفر از مسافراناين اتوبوس كهاكثرا دانشجو هستند مصدومو تعدادي سرپايي مداوا شدند.







Bookmarks