شما میتونید با نرم افزار maxblast 2008 مشکل هارد خودتون رو حل کنید
این نرم افزار مال شرکت ارتباط گستر پرشیا است که شامل دو تا cd قرمز رنگ و کلی برنامه های جدید است
داخل اونها نرمافزار maxblast2008 هم داره میتونی بخری واستفاد کنی تو انقلاب میفروشن
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks