شما میتونید با نرم افزار maxblast 2008 مشکل هارد خودتون رو حل کنید

این نرم افزار مال شرکت ارتباط گستر پرشیا است که شامل دو تا cd قرمز رنگ و کلی برنامه های جدید است

داخل اونها نرمافزار maxblast2008 هم داره میتونی بخری واستفاد کنی تو انقلاب میفروشن



برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید