دوست عزیز تفاوت رمها خیلی کم هستش و برای شما که استفاده معمولی می کنید به نظر من همه خوب هستند اما اگه اهل اور هستید 3 2 1 و سعی کنید رم cl4 بگیرد البته گفتم اگه اهل اور هستید وگرنه هیچ فر قی ندارند.

موفق باشی.
WORYA_SH عزیز ، مرسی از کمکت ! راستش رو بخوای من اهل اور نیستم . چون اطلاعاتی در موردش ندارم . یعنی درش تخصص ندارم ! یک جوی احساس می کنم که اور کردن به سیستم صدمه می زنه . در واقع داریم بیشتر از حد توانش از کار می کشیم . در ضمن من کار های سنگینی با کامپیوتر انجام می دم ! از قبیل طراحی سایت ، گرافیک 3D و بازی و ....
روی سیستم من از سیستم های امنیتی سنگینی استفاده می کنم ! نظیر انتی ویروس و فایروال و انتی اسپای وار و ..
من به ترتیب نظرم روی GSkill و پاتریوت هست ( فکر میکنم منظورتون از Aprical همون Apacer باشه درسته ؟)

Rate هم به معنی " نرخ " هست و بستگی داره کجا بکار بره مثلا Transfer Rate ( نرخ انتقال داده ) در یک رم باس 800 چیزی حدود 6400MB/s هست ( البته این مقدار تئوری و ماکسیموم هست )

OCZ هم نسبت به بقیه گرونتره و به نظرم در سری ولیو با وجود پاتریوت و GSkill جایی برای OCZ نیست

فکر نمیکنم GSkill & Patriot ریمارک داشته باشند ( پاتریوت رو با گارانتی و هولوگرام فرآیند بخرید )

پیشاپیش رم جدید مبارکه ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام به مهراد عزیز که منو توی انتخاب رم کمک کرده ! دمت گرم
بله منظوره من Apacer بود ، که در موردش تحقیق کردم و بدرد نمی خوره ! ( این رم رو کسی که قراره سیستم منو UPG کنه پیشنهاد کرد)
در مورد Rate هم ممنون ! من هم روی Patriot مطمئن شدم و دوست دارم این مارک رو بگیرم !
دوتا 512DDr2 با باس 800 و CL5 . با گارانتی و هولوگرام فرایند !
راستی این مارک رم ، Patriot رو می گم ماله کدوم کشور هست ؟ آمریکا ؟ آیا لیسانس اون رو به کشور های دیگه داده ؟
اگه میشه سایت Patriot رو به من بدید و یک عکس از این رم به من بدید . راستی تایمینگ CL4 بگیرم یا CL5 ???