مرسی جناب کینگ عزیز ، بله به درد نمی خوره . ! من که در بالا گفتم که دو سال پیش خریدم و اطلاعات زیادی نداشتم !

مهراد جان من از سخت افزار چیزی نمی دونم! خیلی خیلی مبتدی هستم ! مرسی که برای من وقت گذاشتی !
من هم نظرم روی Gskill هست ، اگه میشه بگید تامینگ یعنی چی و چه طوری میشه تامینگ یک RAM رو تشخصی داد .
و در مورد پیشنهاد دوم شما یعنی Patriot میشه بگید CL5 یعنی چی ؟
من یک چیزی رو اینجا متذکر بشم ، اینکه می دونم این افرادی که ازشون سیستم گرفتم و مجبورم به خاطر گارانتی پیش همین افراد ارتفا بدم اطلاعات زیادی ندارند و بهشون اعتماد ندارم !
خواهش می کنم اگه میشه عکس از این دو مدل رم به من بدید که یک وقت مشکلی پیش نیاد . راستی از این دومارک ReMark یا تقلبی توی بازار هست !؟
لطفا در مورد مسائل امنیتی و تقلبی و ... حداکثر سعی خودتون رو بکنید و من قول می دم اگه کاری از دستم براتون بر بیاد انجام بدم !

راستی جناب کینگ این مسئله Dual خیلی من رو جذب کرده ، آیا این دومارک رم که انتخاب کردم دوال باس هستند ؟
آیا وقتی دوتا رم که مثل همدیگه هستند از همه لحاظ کنار همدیگه سوار کنیم خاصیت دوال هست که بوجود میاد ؟؟

در کل باید بگم که واقعا فروم مرتب و ACTIVE دارید که سریع جواب من رو دادید .
من فکر می کردم که قوی ترین فروم سخت افزار سایت sakhtAfzar.com هست ، اما خیلی وقت هست که اونجا سوال می کنم و جای جواب دادن به کل کل کردن به همدیگر می پردازند !!
Sepecial Thank's !!
ممنون از اظهار لطفتون نسبت به فروم PCNetwork برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

در مورد تایمینگ ایـنـجــا توضیح داده شده

بطور کلی هرچی اعداد تایمینگ پایینتر باشه بهتره ( به عدد اول تایمینگ CL میگن )

راستی دوستان یک سوال دیگه . یکی از دوستان اعتقاد خاصی داره که در تخصص من نیست اگه میشه صحت اون رو مورد بررسی قرار دهید
من فکر نمیکنم مشکلی پیش بیاد ... چون یک مورد مشابه شما داشتم (البته در مورد DDR1) که مشکلی پیش نیومد

راستی دوستان میتونید در مورد پیدا کردن دفترچه مادربورد من کمک کنید ! یعنی یکی مثل اون رو برام گیر بیارید !
البته من زیاد شما ها رو زحمت دادم ! احساس شرم می کنم ! اما تو تهران راحت این جور چیزا پیدا میشه . اگه می تونید پیدا کنید و از جعبه مادربورد عکس بگیرم ! اگه زحمتی نباشه پستش کنید و من هزینه پست و تاکسی و ... و دستمزد (در حد توان) می پردازم!
خیلی لازم دارم .، کمک کنید ! حیاتی برام
دفترچه بصورت PDF رو میتونید از سایت گیگا دانلود کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید