من به ترتیب نظرم روی GSkill و پاتریوت هست ( فکر میکنم منظورتون از Aprical همون Apacer باشه درسته ؟)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط CYBER برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Rate هم به معنی " نرخ " هست و بستگی داره کجا بکار بره مثلا Transfer Rate ( نرخ انتقال داده ) در یک رم باس 800 چیزی حدود 6400MB/s هست ( البته این مقدار تئوری و ماکسیموم هست )
OCZ هم نسبت به بقیه گرونتره و به نظرم در سری ولیو با وجود پاتریوت و GSkill جایی برای OCZ نیست
فکر نمیکنم GSkill & Patriot ریمارک داشته باشند ( پاتریوت رو با گارانتی و هولوگرام فرآیند بخرید )
پیشاپیش رم جدید مبارکه ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سپاس







پاسخ با نقل قول
Bookmarks