امیر جان من دچار مشکل مشابه شما شدم متاسفانه
اینجا رو ببین
عضو VIP شهر سختافزار
امیر جان من دچار مشکل مشابه شما شدم متاسفانه
اینجا رو ببین
****************
شانس رو میبینی آقا مهدی ؟
حالا برای من سیگیت بود برای شما که وسترن بود چرا اینجوری شده برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید از وسترن بعیده
من Ultimate Boot CD نسخه جدید رو گرفتم خواستید بگید براتون بفرستم چیز خوبیه البته اگر ندارید ( شک دارم نداشته باشید )
دارم کل تاپیک شما رو میخوانم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
موفق باشید
Mehdi_Full (13-02-09)
عضو VIP شهرسختافزار
اتفاقا از سیگیت بعیده !!! رو چه حسابی اینو میگید ؟! من خودم از سال 81 تا حالا سیگیت استفاده میکنم ... از هارد 40 داشتم تا به امروز که 500 ش رو خریدم ... واقعا راضی بودم !!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Destiny برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks