دوستان یه سوال دیگه برام پیش اومده به نظر شما قرار داد 3 ماهه بهتره یا 1 ساله؟
مثلا تو شاتل فرقش میشه ماهی 5 تومان .
1سالش تقریبا 9500 ولی سه ماهه تقریبا 14 نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟