دوستان یه سوال دیگه برام پیش اومده به نظر شما قرار داد 3 ماهه بهتره یا 1 ساله؟
مثلا تو شاتل فرقش میشه ماهی 5 تومان .
1سالش تقریبا 9500 ولی سه ماهه تقریبا 14 نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کاربر شهرسختافزار
دوستان یه سوال دیگه برام پیش اومده به نظر شما قرار داد 3 ماهه بهتره یا 1 ساله؟
مثلا تو شاتل فرقش میشه ماهی 5 تومان .
1سالش تقریبا 9500 ولی سه ماهه تقریبا 14 نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks