بله دوست عزیز
این گرما طبیعیه...
اما غیر طبیعی اینه که چرا یه هیت سینک ساده واسه پردازنده های این دستگاهها در نظر نمیگیرن !
کاربر شهرسختافزار
سلام
من چند روزه یه مودم wireless گرفتم ( linksys wag 120n )
وقتی 2 3 ساعت روشنه دماش اونقد بالا میره که اصلا نمیشه
بهش دست زد !!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به نظرتون این طبیعیه ؟؟؟!!!!!!!!!!
nothing is as it seems
کاربر شهرسختافزار
بله دوست عزیز
این گرما طبیعیه...
اما غیر طبیعی اینه که چرا یه هیت سینک ساده واسه پردازنده های این دستگاهها در نظر نمیگیرن !
mohamad70 (28-11-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks