بله تنها راهشم اینه که خود خریدار دقتش رو بالا ببره و برای پولی که هزینه میکنه ارزش قائل باشه و بدون از چه برندی خرید میکنه و قبل از خرید از خودش بپرسه آیا این بودجه و هزینه ای که من صرف میکنم آیا اگر به مشکلی برخورد کرد کسی جوابگوی من خواهد بود یا من میمونم با خریدی که انجام میدم و راهش هم اینه که مشتری تا میتونه از خرید از این برندها خودداری کنه مگر در شرایط خاص تا اون برند براساس زیانی که بهش تحمیل میشه در سیاستش تجدید نظر کنه و مشتری مداری رو بعنوان یکی از بخشهای مهم تو سیاست کاریش قرار بدهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط RAVYY در تاریخ 08-02-16 انجام شده است
امید جان خودم یه بار پستم به گارانتی ام اس آی خورد حالمو گرفتندبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD>INTEL (08-02-16)
این جملتو باید با طلا نوشت یکی از دوستان که مادربوردش msi بود سی پی یوش هم اگر اشتباه نکنم سری فنوم بود .سیستمش نابود بود چند بار سر همین مسئله به من مراجعه کرد آخر کاری نتونستیم براش بکنیم.ایسوس هم چنگی به دل نمیزنه.ولی حقا و انصافا کارت گرافیکها و مادربوردای گیگا مرگ نداره .ولی حیف که تو ایران مادربورد های گیگا برای ای ام دی خیلی کمه .امیدوارم با ظهور am4 بازار پر شه از مادربوردای گیگابایتبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط DOOM999 در تاریخ 08-02-16 انجام شده است
SajjadKhati (08-02-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks