بله تنها راهشم اینه که خود خریدار دقتش رو بالا ببره و برای پولی که هزینه میکنه ارزش قائل باشه و بدون از چه برندی خرید میکنه و قبل از خرید از خودش بپرسه آیا این بودجه و هزینه ای که من صرف میکنم آیا اگر به مشکلی برخورد کرد کسی جوابگوی من خواهد بود یا من میمونم با خریدی که انجام میدم و راهش هم اینه که مشتری تا میتونه از خرید از این برندها خودداری کنه مگر در شرایط خاص تا اون برند براساس زیانی که بهش تحمیل میشه در سیاستش تجدید نظر کنه و مشتری مداری رو بعنوان یکی از بخشهای مهم تو سیاست کاریش قرار بدهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Bookmarks