پاسخ: سوال درباره مادربرد (Sabertooth)
نقل قول:
الان اون کاربری که بالای 5 میلیون صرف خرید لپتاپ msi کرده بودید . یک نفر از شرکت گارانتی دهنده این برند سعی بر حل مشکل اون کاربر نکرد . یا مادربرد اسوسی که مشکل خاموش شدن داشت . حمایت از مشتری نباشه اون شرکت پشتوانه اش رو که خریداران هستند رو از دست میده .
بله تنها راهشم اینه که خود خریدار دقتش رو بالا ببره و برای پولی که هزینه میکنه ارزش قائل باشه و بدون از چه برندی خرید میکنه و قبل از خرید از خودش بپرسه آیا این بودجه و هزینه ای که من صرف میکنم آیا اگر به مشکلی برخورد کرد کسی جوابگوی من خواهد بود یا من میمونم با خریدی که انجام میدم و راهش هم اینه که مشتری تا میتونه از خرید از این برندها خودداری کنه مگر در شرایط خاص تا اون برند براساس زیانی که بهش تحمیل میشه در سیاستش تجدید نظر کنه و مشتری مداری رو بعنوان یکی از بخشهای مهم تو سیاست کاریش قرار بده
پاسخ: سوال درباره مادربرد (Sabertooth)
نقل قول:
الان اون کاربری که بالای 5 میلیون صرف خرید لپتاپ msi کرده بودید . یک نفر از شرکت گارانتی دهنده این برند سعی بر حل مشکل اون کاربر نکرد . یا مادربرد اسوسی که مشکل خاموش شدن داشت . حمایت از مشتری نباشه اون شرکت پشتوانه اش رو که خریداران هستند رو از دست میده .
امید جان خودم یه بار پستم به گارانتی ام اس آی خورد حالمو گرفتند
پاسخ: سوال درباره مادربرد (Sabertooth)
نقل قول:
هر چی میگیری AM3+ از MSI نگیر .
این جملتو باید با طلا نوشت یکی از دوستان که مادربوردش msi بود سی پی یوش هم اگر اشتباه نکنم سری فنوم بود .سیستمش نابود بود چند بار سر همین مسئله به من مراجعه کرد آخر کاری نتونستیم براش بکنیم.ایسوس هم چنگی به دل نمیزنه.ولی حقا و انصافا کارت گرافیکها و مادربوردای گیگا مرگ نداره .ولی حیف که تو ایران مادربورد های گیگا برای ای ام دی خیلی کمه .امیدوارم با ظهور am4 بازار پر شه از مادربوردای گیگابایت