بدون داشتن اطلاعات کافی اظهار نظر نکنمهراد ربطي به موجودات نداره
ایضاً ، اینو بخون : http://www.pcnetwork.ir/showthread.php?t=4827بلكه اصلا اين موجودات وجود ندارند!
آخه کجای قرآن نوشته؟!بعضيا ميگن امام زمان (عج) در اينجا هستند
ولي دروغه چون در قران نوشته كه در غيبت حضور دارن
لطفا نام سوره + آیه رو بده
توی قرآن هیچ اشاره مستقیمی نشده ( غیر مستقیم هم از حیطه من و تو خارجه!)
انرژی مغناطیسی نه ! مغناطیس که انرژی نیست ... نیروی مغناطیسی درستهاينكه اين مثلث مركز انزژي مغناطيسي زمينه!
يعني مثلث مثل يه آهن ربا همه چيزو به طف خودش ميكشه
خب حالا اگه فرضاً نیروی مغناطیسی عامل این پدیده ها باشه بگو که چرا بعد از سقوط / ناپدید شدن هواپیماها هیچ اثری از روغن و ... هواپیماها به جا نمیمونه؟
چرا مسافرها همشون غیبشون میزنه؟ دیگه نیروی مغناطیسی که ربطی به آدمها نداره که!
نه حجت جان ... قضیه به این سادگی ها نیست
مطمئن باش قضیه یه جورایی به ماورا ربط داره
سپاس







پاسخ با نقل قول

Bookmarks