اگه یه مقدار نیتروژن مایع داشته باشیم توی یک ظرف و یک جسم آهنی هم توی ظرف بذاریم و یک Neodymium Magnet (حدود 10 برابر قویتر از آهنرباهای عادی هستن و میتونن یک استخوان رو خورد کنن) رو روی اون قرار بدیم نمی چسبه بهش و توی یک فاصله ی تعادلی میمونه حتی میتونی درحالی که 5 سانتی متر از آهن فاصله داره و روی هوا معلقه آهن رو باهاش بلند کنی و تکون بدی یعنی بدون تماس . . . به خاطر نیتروژن مایع . . .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Bahador برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks