خیلی ممنون از اطلاعات من خودم خیلی دلم میخواست با نیتروژن مایع کار کنم بیشتر به خاطر اینکه میشه یه آهنربارو رو هوا باهاش شناور کرد . . . :دی
از کجا میشه تهیه کرد؟ قیمتاش چطوریه؟
خیلی ممنون از اطلاعات من خودم خیلی دلم میخواست با نیتروژن مایع کار کنم بیشتر به خاطر اینکه میشه یه آهنربارو رو هوا باهاش شناور کرد . . . :دی
از کجا میشه تهیه کرد؟ قیمتاش چطوریه؟
.:: Things Are The Way They Were Before ::.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks