I pray for the WORLD to be secure and PEACEful
AMEN
we have felt enough fire
یعنی :
دعا می کنیم که همیشه صلح باشه
آمین
آتیش کافیه ! به اندازه داشتیم
ولی :
however , in any situation we find ourselves in . We build and make progress
many tears and alot of blood will be shed on our journy
but in the face of hopelessness and loss of faith
we are the trees that will not be swayed
we stand firm
we don't even fear the axe
not even a bit
let them know that we are prepared for WAR if they force us ( if they whant
این یکی هم یعنی :
ما با هر شرایطی خودمون رو می دیم وفق
کلی خون و اشک تو راهمون میریزه
اما نا امیدی یعنی بیماری
بیدی نیستیم که به این باد ها بلرزیم
فَتَبَهر ( یه کلمه عربیه که شک دارم درست نوشته باشم . تلفظش اینه fatabahher )
ترس نداره
نه اصلا
بگو ما واسه جنگ حاضریم اگه طلبه اند
این مثلا شعری که بالا گفتم فکر کنم همه موضوع رو روشن میکنه . ما آرزو می کنیم همه جا صلح باشه . ولی اگه اونا دوست دارن که شیطنت کنن ما هم بلدیم چجوری آدمشون کنیم .
فعلا








Bookmarks