سلام :
این اعراب در تاریخ ثابت کرده اند که حزب بادند و قدرت ... همون حرف ما ایرانی ها که می گیم عرب یکی شیکم و یکی زیر ... رو ردیف کنی خرت می شه !
چهار تا کشور گوگولی حاشیه خلیج همیشه فارس که عددی نیستند در محاسبات نظامی ما .
هر جنگی در خلیج فارس برای اقتصاد کشور های عربی بسیار زیان آور است ، چرا که با محسوس شدن شیپور جنگ تمامی سرمایه داران ، منطقه خلیج فارس رو ترک خواهند کرد ...
و عملا کشور های عربی با چالش کمبود نقدینگی دچار خواهند گشت .در بین کشور ها عربی نیز امارات ، بزرگترین تاوان رو خواهد داد ... بدلیل این که این کشور بیشتر مانند که فروشگاه بزرگ است و سرمایه داران بدلیل ادعا هایی که مقامات این کشور در مورد جزایر سه گانه داشته اند بشدت دچار ترس و اضطراب خواهند شد و بدلیل ریسک اقتصادی ، سرمایه خود را خارج خواهند کرد .
بنا به گزارشی از سوی فرمانده نیروی دریایی آمریکا :
طی یک جنگ شبیه سازی شده که به فرماندهی دو افسر ارشد نیروی دریایی آمریکا انجام شد ، نیروی دریایی
آمریکا از نیروی دریایی ایران شکست خورد !
نیروی دریایی آمریکا بدلیل استفاده از ابر ناو های خود در برابر تعدادی قایق تندروی سپاه و ارتش تن به شکست داد ...
زیرا حرکت دادن یک ناو بجز هزینه های سنگین آن ، فرصت و زمان زیادی را می طلبد و تا یک ناو بخواهد از مرز
آبی ایران وارد شود و صد ها کیلومتر رو وارد مرز آبی ایران بشود ، همین زمان کافیست تا آماده باش به نیروهای دریایی
برای یک نبرد از پیش پیروز . حساب کنید 1000 قایق تندرو یک دفعه از همه طرف به یک ناو حمله کنند !
این قایق ها اگر هر کدوم مجهز به یک مینی کاتیوشای 9 موشک باشند و همه رو بسمت این ناو شلیک کنند می شود به
عبارتی 9000 موشک ! اون زمان فکر نکنم بشه از یک ابر ناو یک قطعه یک متری سالم پیدا کرد !
استراتژیک صحیح جنگ ضربه بزن ، بگریز هست ... یعنی با یک قایق کوچک ضربه بزرگ به ناو های دشمن
بزن و باز گرد ...
آمریکا نه از زمین و نه از دریا به جنگ ایران نمی آید و بر اساس همین استراتژیک سعی می کند از هوا حمله کند
که اون هم با پیشرفت صنعت هوایی امکانش روز به روز کاسته می شود .
راستی این فرمایش مقام معظم رهبری رو هیچ وقت فراموش نکنید ... که فرمودند : ما جنگ رو در بیرون از مرز
های خودمون دنبال می کنیم و امنیت یا برای همه کشور ها یا برای هیچ کس ...










Bookmarks